02.06

Fredag idag och dagen började med att man vaknade vid kl 6 för att senare köra till västerås kan väl säga att det gick sådär haha. Men hur som helst så klarade jag mig och mina passagerare säkert hela vägen dit och hem. Senare på kvällen så kom jag fram till att jag måste ha sveriges smartaste hjärna eller är det verkligen så. Fullt hus hemma hos lilla mig trevligt sällskap av brudar och en osmart blondin men det är kul och dom är roliga,det känns som att vi aldrig kommer somna men nu säger jag godnatt bloggen. Hoppas koppen blev glad för att jag skrev lite idag för jag såg att hon hade klagat på en av brudarna. Godnatt puss och kram syns på stan

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0