fuuukkkkkkkkk skolan, hohiihihhiihhiih


h0h0h, nu börjar mitt lov på 17 dagar.. eller jahh min lärare som inte är såååååååå omtyckt säger att jag ska komma på ekonomilektionerna bara för att jag bara kan få g, medan alla andra är hemma och gör hemtenta så måste jag till hans fukkade lektioner och ha muntligt? ah sure. tänker fan inte dra dit. nog med de nästa helg drar jag o j-bulle till malmö och kollar innebandy!:D:D:D

och nu ska jag bara softa, städa mitt rum kände jag, och sen kolla när juliaaaa lirar match i umeå fast på webben dårå, imorgon vet jag inte vad jag ska göra det återstå att se :D!

later ajöööökens /koppen

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0