Glad tjej:D

Skön vecka har typ inga lektioner alls hade en lektion igår på 20 minuter och så hade jag idrott idag och så är man ledig på torsdag och tredag och så är det lov, kan nog inte bli gladare än vad jag är just nu. men jag saknar Amanda Ling som man inte har umgåts med på länge, hon blev ju sjuk efter fotbollslägret och så har hon inte vart i skolan. Igår blev det träning sen träffa en liten konstig människa hade väldigt kul och skratta mycket. Ekonomi inlämningen (tentan) är klar och det känns underbart vill bara säga tack till bästa karin som hjälpte mig med de sista idag. Marre är ju som sagt i Berlin med sin kass hoppas hon har det jätte bra. sofia åker hem till stockholm för att senare åka till spanien, ha så kul rumpisss :*
länge sen jag blogga det har hänt mycket i mitt liv sen dess men de orkar jag inte prata om, då blir det fotbollscup i helgen och bästa kusinerna kommer hit och så är det ju påsklov som har vart väldigt efterlängtat.
mina små gulliga bloggvänner nu får vi faktiskt ta och göra någe kul på lovet tsm.
Jag är så gladdddddddddddddddddd

inte den finaste bilden men vad gör de:)
inte den finsate bilden men men:)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0