h0h0h, ching lingpling:)

hola alla läsare! skööööön helg har jag haft, började med att s0fta i fredags när jag kom hem sen igår drog jag till lethen och vi far vidare till västerås och gled runt lite där, när vi kom hem så kolla vi seriefinal för p96 mot arbogish, och självfallet vann forsby! efter det drog vi hem och sedan vidare för att lajja med några, och sedan vidare därifrån och hade "fifakväll" med några andra, h0h0 :-) idag så köpte jag nya dojjer... vill säga att det behövdes eftersom mina andra tygdojjer läcker in vatten:(! nu ska jag nog uppsöka duschen, softa lite extra sen vid 9 börjar dubbel b , veckofinal:D och jag tror & hoppas att vanessa åker ut idag! imorgon börjar man 11.10 med svenska skrivning och slutar när jag har skrivit klart så kanske runt 12 :):):)  åhhhh på kvällen blir det UPPSALAA:D:D::D:D:D

nog för mig,

ajöööökens/koppen


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0