De är inte lätt när de är svårt

Jadu vad ska man säga sen sist man blogga. Hade ju påsklov och de va väldigt kul och den spenderades tillsammans med min underbara familj och mina brudar vi gjorde allt mellan himmel och jord som till exempel att köra runt på kvällen och skrika roliga saker som mummsss, heting och massa till folk som gick och de va väldigt kul förutom att vi sa de till några och så blir trafikljuset rött och då blev de pinsamt. vi va även på malmön mitt i matten,grillade lite överallt,mys hemma hos bettan och fest i marres brors lägenhet. de fanns en sak jag saknade ganska mycket på lovet och de va en speciell person som säker vet själv vem jag menar. tisdags så blev de köra spinning tillsammans med lina och igår träna med frida,idag blev de fika med brudarna på stan sen simning med frida och sen äta och fika på latte, kan nog säga att kaffe inte är våran grej. ibland blir saker inte som man har tänkt sig vissa saker blir sämre och andra bättre. men kan nog säga att jag har världens bästa familj och vänner som jag älskar så mycket. Imorgon så är de fredag och helg. Nästa vecka så väntar nationellaprov i tyska och engelska tror att svenskan också är då men är inte säker så får väl se hur de kommer gå. det känns som att sommaren är här och de är underbart. Finns väl inge med att säga så pussshej:* // Afsana

de finns ett litet barn inom oss alla


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0