Rip

Igår var nog den värsta natten i mitt liv, jag låg i sängen och hörde några män prata utanför mitt fönster så jag vaknade och kollade ut och där står 3 kraftigt byggda män i hel svarta kläder och krossar rutan på våran bil för att kunna sno den men så snabb tänkt som jag var så sprang jag in till mamma och pappas rum och väckte pappa och när vi ringde till polisen så sa dom att dom tyvärr inte hade några bilar att skicka ut ...VAD FAN ÄR DETTA FÖR VÄRLD VI LEVER I, FOLK SOM FÖRSTÖR OCH TAR ANDRAS SAKER OCH POLISEN GÖR INTE ETT SKIT ÅT SAKEN!!!! Jab blir bara så arg.. om jag inte hade kollat ut så skulle dom nog ha tagit våran bil. tro mig detta är inge aprill skämt jag har bild bevis på att detta har hänt



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0