Sjukling

Länge sen jag skissa ner nått här på bloggen! Har faktiskt bra anledningar dock! Var först på fotbollsläger i Kristineham med laget förra veckan torsdag - söndag. Kom hem söndagen vid 1 och däckade i soffan av förkylning och har varit sjuk med hosta, feber, täppt näsa och ont i halsen sen dess, igår och idag är första dagarna utan feber så börjat väl friskna till lite!

Så har varit ledig sen förra torsdagen, skönt att vara hemma men piss uttråkad eftersom jag varit hemma själv större delen av tiden då folket hemma jobbar, tråkigt sam fan! Men är ledig nästa vecka och då ska jag INTE vara sjuk så då kanske man kan göra annat än att sitta hemma och veckan efter det är det påsklov så två veckors lov är inte fel!

62 dagar kvar till sommarlov och av de är det 32 skoldagar, jaaaa jag längtar satan! ALDRIG mer spanska..då snackar vi att livet leker!!

Nej nu ska jag ta och försöka städa rummet och sedan hitta lite energi!

ChingChing - Ling

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0