Stunder man inte kan få tillbaka!

Tjooooo bloggen:D
Jadu vad ska man säga om allt då.. livet rullar på hade utvecklingssamtal igår och det gick väldigt bra. Efter de så väntade men på Felicia och vi drog ut på stan och käkade och snackade om massa saker.. tack sötis<3 resten av veckan så har jag bara pluggat och det suger verkligen. hade övning till svenska b nationella i måndags, tyska i tisdags, inlämning i onsdags och idag hade jag tyska och sen engelska redovisning som gick bra.  imorgon fredag så har jag geografi prov och matte b prov. geografi provet kommer gåjätte bra men matte provet kommer gå sämst. och vill bara säga att jag saknar min lilla söta kusin. ihelgen så blir det väl att ta det lugnt, fredag blir det mest mys och film hoppas tjejerna får lite vett i huvudet och följer med och bowlar.


bilden är från när vi var hemma hos söta karin och bakade:D<3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0