Jag och bettan

länge sen man skrev, allt är bra med mig inte gjort så mycket nu på sommarlovet har typ bbara jobbat och nu har jag två hela veckor kvar också, men pengarna rullar in och jag har skaffat mig en Iphone 4 och massa kläder och skor, har festat och vart med grymt sköna människor och även träffat massa nytt och trevligt folk. de negativa är bara att karin aldrig är hemma och marre jobbar så ser inte dom så ofta som jag skulle vilja, de är sjukt att tänka på att om 45 dagar så är jag hela 18 år och får ta körkort och gå på krogen jag längrat som ...
sommarlovet är snart slut men bettan och karin hinner fylla 18 innan skolan börjar:D

slänger upp en bild på mig och bettan :*<3

Party hos Julia <3
'
JAG OCH JULIA<3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0