seg uppdatering



tjenanixen, just nu sitter jag här o softar, (kollar runt på internet vad jag ska önska mig när jag fyller 18 barre) :)) sen är ju maten klar snart som min syster o hennes man har gjort.. strips & snitsel vill jag lova... inte alls dålig frukost de inte! sen vetjafan vad jag ska göra.. som ni ser har jag lagt upp 4 bilder på mig sen när jag var liten så nu utmanar jag er andra att lägga upp minst en.. om inte ni gör det så får ni bbbjuda mig på chees;D

- har inte gjort så värst mycke i sommar, mitt lov har bestått utav fotbollsskolan, donkan och en jävla massa ståhejj med folk ;)
kvar väntas kryssning, ullared, fylla 18 och västkusten:D sen börjar innebandyträningarna inomhus om 3 veckor ;D;D;DD gilla som satan... sen börjar fotbollen efter uppehållet på måndag och jag har nog bestämt mig för att köra nu så fårse hure blir med den lovningen. nej nu kände jag att jag drog ett långt ampistampi inlägg med vafan :)))


ajööööökens /Koppppp

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0