Störd eller inte?



Dagen har bestått av massor av jobb och de va tråkigt som vanligt:p åkte till big in för att mta upp min bejb Felicia och umgås lite´, vi kollade runt och hämtade mitt paket från nelly som bestod av 2 klänningar och ett par skor, bra att skorna hade gått sönder vid levernas. nu så sitter jag och felicia på min säng eller hon ligger i min säng och tar ego bilder och jag sitter på en tränings boll, vi har tagit sjukt fula bilder så jag undrar bar om vi är normala eller inte. cyklade på stan och och skrattade som en idiot jag är ju helt stör, och jag höll på tt krocka och trodde jag skulle dö,jävla gubb jävel som kom med ett gevär och jagade oss blev ju ganska rädda. men nu ska vi använda våra dialekter och sen ta massa fula bilder hejdå bloggen puss på er alla,
älskar dig felica du är grymt bra skulle ha så jävla tråkigt om du inte fanns pusss<3<3


Älskar dig, finns ingen bättre än dig<3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0