Lycklig tjej

Klockan är 01.31 och jag sover inte som vanligt, fick en ny data för någon dag sen och är väldigt nöjd med den då jag behövde en ny, jag va i västerås och shoppade med några i mångadg väldigt skoj va de:) i tisdags så va jag med mina gulliga bloggvänner eller två av dom, saknar karin gymt mycket som är i usa. Om några timmar så blir det att träffa den efterlängtade felicia ska bli så skoj så<3

Känns sjukt att jag fyller om två månader ungefär och så får jag körkort (ifall jag klarar de haha) Känns ganska overkligt att de bara är ett år kvar och så är de vi som tar studenten och går på balen.

Allt är superbra med mig har nog aldrig varit så här glad och lycklig så njuter av allt

Många pussar och kramar från Afsana :*


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0