Sista sommarlovet någonsin!

Igår började dagen med att bettan kom till mig och vi åkte till karin för att träffa tjejerna innan avslutningen. avslutningen gick fort och alla drog hem så jag och karin gick ner på stan och käkade sen så kollade vi  på alla srudenter. Det känns lite overkligt att de är min tur nästa att gå på studentfester,balen och göra alla student utmaningar och tillslut så där uppe och skrika för att jag har tagit studenten. detta är ju mitt sista sommarlov och de ska jag ta vara på och njuta av varje sekund. Senare på kvällen så drog vi oss mot ebba för lite sommarfirande och de va jätte roligt. vill bara säga att jag kommer sakna mina brudar gymt mycket vissa mer än andra. hoppas sofia får ett underbart lov i stockholm och karin har de bäst på västkusten och i usa kommer sakna er grymt mycket puss<3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0