sommarlov

hallå där alla söta trollemor's idag äre dagen före dagen säger jag bara! skolavslutning imorgon!!! känns verkligen inte som det. herregud vad tiden går snabbt. och om ett år äre jag som står där med balklänning, eller ne skojja bara... det är iaf jag som står där och har tagit studenten! vad fan ska man göra efter? ajaa imorgon träffas jag o mina bruds hemma hos karre kl 9 sen drar vi till avslutningen. och jag kommer sakna mina pärlor hela lovet :( karin kommer ju vara borta hela tin.. men får väll hitta på nått med dom andra iaf, jag o aff har bokat att åka o hälsa på soffan i sthlm iallafall :) vi ska inte träffa jompa! men fårse om vi andra hittar på nånting.. så mycket snack med liter verkstad.. ne nu ska jag snart sova ,ajjööökens:*

 

 

/KOPP


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0