återigen helg & 77dagar till sommarlov!

hallå alla mina smulor, jag kom precis hem från jullee, vi har typ softat.. och jaa flickor jag köpte mitt älskade schampo idag som jag skulle ;)

JUSTJA!! ..... jag har hittat OTTO!!! för er som inte vet så är det min cykel, den blev baxad förra sommarn och idag hitta jag och julia han, fyfan min lycka är obeskrivlig... den som tar han nu kommer åka på SPÖÖ av mina muskler!

var på uf mässa idag istället för skolan, helt okej att slippa skolan liksom.. och sällskap av dom bästa hade jag med, funderar starkt på att följa amanda's råd och kolla she is the man nu, för grym film!:D
och imorgon ska jag äntligen ta sovmorgon för första lördagen på typ ett halvår!! har ju vart tränare för småungar tidigare.. så nu ska jag sova ut :D

imorgon äre ju "karin drar till fjällen, fest hela kvällen, ute och glida med snowboard och skider"
hoppas du får de toppen, jag ska finslipa lite på otto så har blir fin oså, sen får jag se vad som händer..

 

ajööökens, /koppen


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0