att vara så här arg på morgonen kan inte vara bra

Tja bloggen kl är 07.00 på fredag morgonen och jag vill bara beskriva hur mycket jag hatar snö.
ibland är det kul med snö och det är när de är julafton och nyår men nu när det är mars och det börjar snöa, så har jag lust att få damp och gå ut med en vatten slang och ta bort all snö med då blir ju allt till is, snö är äckligt, vidrigt, kallt, fult och jag hatar verkligen snö, jag skrev igår att jag längtade till sommare och jag har gått runt i skinjacka i snart 2 veckor och det har vart underbart för sommaren är det bästa som finns och man kan ha på sig vad man vill, klänningar,shorts,linnen och gå på stranden med sina vänner och ligga och sola i bikini men på vintern så finns det inget att göra förutom att sitta hemma och vara ledsen eller gå ut och köra snöbollskrig och det slutar alltid med att man får en snöboll i ögat och det är inte kul.... så säger bara jag hatar snö och vill ha sommar ska nog testa om min plan med vattenslangen funkar. men visst kan det vara mysigt med vinter.snö och kyla men jag tycker att den tiden är förbi nu så sommar kom. jag vill gå på stranden,sola,äta vattenmelon,cykla med vänner till gropen och bada, ha grillkvällar med tjejerna hemma hos mig och sitta på våran altan där det blir 50 grader på sommaren, jag vill kunna gå runt i linne och shorts eller alla sommarkläningar jag har ,bara gå runt med en bulle i håret. fira midsommar med dom jag bryr mig om jag vill och jag vill men får väl se när sommaren kommer hoppas de blir snart.. hoppas att jag går och lägger mig och vaknar och så är all snö borta aja vilket fint inlägg det blev hihihii
vill bara säga att min vän Aamanda Ling är nog glad över att det har snöat

fula, äckliga vintern                                                sköna underbara sommaren


/Afsana


Kommentarer
Postat av: Ling

Haha, nejdu Affe, nu får det fan vara nog med snö!

2011-03-18 @ 07:51:12
URL: http://amandaling.devote.se

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0