baby you're a firework

Då var man hemma från skolan, till skilnad från mina vänner så har jag haft många lektioner dagen började 8:15 med individuelltval och sen hade jag matte b, svenska och geografi men jag slutade 13:45 så det var skönt. Problemet med idag var att jag var tvungen att gå hem i all snö och tror mig det var inte kul eftersom att jag bor långt ifrån skolan. Det är så skönt med helg och så hoppas jag på att snön är borta tills på måndag. Min fredag kommer spenderas med massa plugg eftersom att jag har jätte många inlämningar och sånt till nästa vecka. Men jag ska också kolla på match i ishallen med Koppen idag runt halv 7 så det blir nog massa skoj och så blir det väl att hitta på något med tjejerna på lördag. Just de jag jobbar på lördag morgon så får se hur det kommer gå... pengar rullar in som dom ska, det går bra nu hahahhaha...
Anledningen till min rubrik på detta inlägg är för att jag gillar den låten och tycker att texten är bra. jadu nu vet jag inte vad mer jag ska skriva så slänger väl upp en bild nu och sen bilder på matchen senare när jag kommer hem.



/Afsana


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0