Bara en dag kvar!

Ja bara en dag kvar till fredag och helg och bara en dag kvar till lördag och derby match! Wopp, wopp taggad till tusen är bruden!

Dock på träningen idag fick vi veta startelvan och ja jag startar inte där jag brukar om man säger så! Mittback, libro, hjälp mig!!! Haha sjukt länge sen jag spelade där, men fan, blev nog lite mer taggad av det ändå, ska krossa! Men också jäklans nervös (a)

Såg förresten att Koppén la ut en skit låt från melodifestivalen, på Erik, vad hände liksom?? Killen ska vara snart 20 barre och han ser ut att vara 14 år och nej usch han är för sockersött och ser ut att höra hemma i en värld där farmor går och nyper honom i kinderna hela tiden och säger huuuur söt han är...usch på pöjken och hakar han upp sig på låten? Ja vi vet du vill bli populär...

Jag personligen gillade Nicke Borgs låt, ingen melodifestival men en bra vanlig låt som man får från radion! Swingfly är en riktig sommardänga som ska in i min Ipod!

Justja det är ju det jag skulle göra, ladda den och sedan dra in nya låtar, snabba ryck nu! ;)

Chingching - Ling

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0