Dag 01 - en bild tagen nyligen på dig och 10 intressanta fakta om dig själv

1. jag ÄLSKAR mjukisar, har det varje dag som ni alla vet ;k

2. jag är typ ganska blyg när jag träffar nytt folk

3. blir jääääääääääämt generad, HAHA vet faktiskt inte varför

4. jag älskar innebandy!

5. jag tkr att de flesta "fjortiskillarna" är skitsnygga men det är ju en smak som mina andra kompanjoner inte tycker om.

6. det kan inte gå en dag i skolan utan att jag och afsana gör rackartyg, annars är skolan såååå tråkig.

7. jag verkligen älskar aik innebandy!

8. som afsana ,kan inte gå utan örhängen.. tycker det är skitfult och känns inte okej! har 6st & tagit 4 av dom själv :-)

9. jag är riktigt jävla värdelös i skolan, speciellt på engelska.. ingen vill jobba med mig på grupparbete för att jag är så dålig :(

10. jag har helt olika intresse mot vad dem andra i den här bloggen har , men det brukar funka och vi har typ jämt kul när vi är ändå:))

 


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0