Dag 04 - Vem är din hjälte? kan vara vem som helst

Min hjälte är min mamma, det kanske låter töntigt men det är sant för mig så är hon en hjälte. Hon är min hjälte för att hon finns alltid när jag behöver henne, säger alltid rätt saker, jag kan prata med henne om allt som händer i mitt liv och runt omkring. Hon är en underbar mamma som gör allt för sina barn. Hon är alltid trevlig mot folk hon inte känner. hon är omtänksam,rolig, posetiv och alltid på bra humör. Hon kan få vem som helt att känna att dom är värda guld och allt som finns på jorden, Hon hjälper mig att nå mina mål i livet och slutar alldrig peppa mig, hon står bakom alla beslut jag gör i mitt liv. och till slut så vill jag bara säga att det finns ingen annan människa som är så underbar och fantastisk om dig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta mamma, jag skulle inte vara något utan dig, du får mig alltid att vilja vara en bättre människa och försöka hårdare för att uppnå dom målen jag vill.


<3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0