Dag 05 - en bild på någon/något som har störst inverkan på dig

Min bror



Han har lärt mig nästan allt jag vet, jag kommer ihåg när vi var små och han skulle lära mig att stå på händerna och sånt han hade så mycket tåla mod. och han har alltid varit min idol allt han gör och säger är alltid de rätta. Jag har alltid varit stolt över dig och du har alltid varit min idol för du finns alltid och man kan prata med dig om allting. Jag lyssnar på dina råd. Jag har ett fotbollsproffs som bror. om jag bara kunde vara hälften av den personen du är så skulle jag vara nöjd för du är så himla bra och alltid innan jag gör något eller tar ett steg i mitt liv så tänker jag alltid på vad du skulle säga så vill bara verätta att du är min idol och jag älskar dig min bror <3

/Afsana


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0