Dag 06- Mina mål/drömmar/önskningar

Mitt största dröm är all bli Jurist(åklagare) och för att senare bli domare i högstadomstolen det kanske låter som en konstig dröm man jag har nog alltid haft som mål att bli just jurist.
Man har väl många önskningar här i livet men en av dom är att jag ska klara av matte b och gå ut skolan med jätte bra betyg för att sedan kunna söka och komma in på den utbildningen jag vill ha. Jag vill också bo i uppsala och plugga där. mitt mål är också att gå ner i vikt. Man vill ha mycket här i livet men ingenting är lika bra som en god hälsa och vänner och familj.

Idag måste jag spendera hela dagen och kvällen och natten på att plugga inför mitt matte prov imorgon och jag måste verkligen klara de.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0