Dag 08 - smeknamn du har och varför du har de

Jag har ganska många smeknamn och vet inte varför jag har dom flesta men kan nämna några av dom.
Afiii, afsiiiii,afsoranen, affe, Afsariuss, lilla solskenet, och lilla hjärtat och så klart Muffins och massa fler och vet inte varför jag har de men de är kul:D

Idag var jag och kollade å¨baket med Sofia och det var ganska kul, fast vi tyckte nog att det var roligare att kolla på spindeln som kröp på golvet och tillslut så var den borta.. imorn så är det skola får väl se hur det går, hoppas vi får ekonomi hemtentan så att man kan börja med den. Jag känner för att boka klipptid imorn och klippa kort hår som jag hade förra året för de var så sönk och så slapp jag platta de varje dag.  Får väl hoppas att karin har det bra och att Amanda,Bettan och Marre har haft en bra helg. Vi hörs ska städa mitt rum lite kanske kommer upp bilder senare men ha de bra.

Pusshej/Afsana

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0