Dag 09- någon i din släkt/din familj



Fick bli en bild på familjen man min pappa saknas på bilden eftersom att det är han som tar kortet...


Idag så var det mångad och jag åkte in till skolan vid 09:00 för att kolla Ullvi spela sm i basket. det var ganska kul och intressant senare så blev det lektioner och sen basket tittande igen men ullvi förlorade i finalen men dom spelade jätte bra. Efter skolan så blev det att cykla till latte med sofia, felicia och koppen. kom nyss hem från att ha tränar så ska väl äta lite och sen plugga och sova. Sömn är något jag får aldeles för lite av så nu jävlar ska jag skärpa mig och sova mycket mer.

/Afsana


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0