Fakta om mig

Från och med imorgon så ska jag börja skriva lite saker om mig själv och mitt liv genom att svara på dom här frågorna en fråga varje dag jag får väl se hur det kommer gå för mig

Dag 01 - en bild tagen nyligen på dig och 10 intressanta fakta om dig själv

Dag 02 - meningen bakom din bloggs namn

Dag 03 - en bild av dig och några vänner

Dag 04 - Vem är din hjälte? kan vara vem som helst

Dag 05 - en bild på någon/något som har störst inverkan/påverkan på dig

Dag 06- Mina mål/drömmar/önskningar

Dag 07 - Mitt favoritprogram är och varför

Dag 08 - smeknamn du har och varför du har de

Dag 09- någon i din släkt

Dag 10 - din favoritmat



det är inte jag som har skrivit mitt namn och ett hjärta bara så ni vet

/Afsana


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0