Första lektionen

Sitter på första lektionen nu, har svenska och ska skriva en Essä om språk, inte så kul inte så jobbigt, det jämnar ut sig!

Åkte in till m&m's lägenhet, kom dit vid halv nio och somnade typ direkt, skönt att få två extra timmars sömn i alla fall! När jag skulle gå mot skolan så var det fortfarande snökaos! Så det var bara att traska på i vinden, när jag kom till skolan så hade jag ett täcke på min själ, vita vantar istället för gråa och vitt hår/mössa, jättemysigt! Och det började ju smälta direkt när man kom in så det rann efter ansiktet och ner för ryggen och faaaan vad bittert det blev! Jag som för en gångsskull kör på en softardag ska få bullen i håret förstörd, haha! Jaja tur var det väl ändå att jag hade softa kläder så syns det inte så mycket av katastrofen i håret!

Älskar mina nya converseskor btw, helt galen i de blåa jag har och nu ska snön få försvinna och bli vår så jag kan använda de nya vita också!

Fixade mina spotify låtar igår så nu har jag nya låtar i Ipoden också, gött mos! Så nu sitter man egentligen bara på svenskan och surfar runt och lyssnar på musik, schysst lärare i svenska så hon bryr sig inte så mycket, alltid skönt på fredagar!

Nu ska jag ta och kila, svenskan kallar..eller nå ;)

Chingching - Ling

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0