Fredag!

Underbara fredag! Göttgött och mera gött med ledighet!

Dagen började med att jag vaknade vid halv nio av att nån jävel började borra i väggen nånstans i närheten så hela jävla huset dundra! Lacka satan, ville bara ställa mig upp och hoppa och dunsa så de insåg sitt idiotiska misstag! Men sen insåg jag att de faktiskt inte borrade i undervåningen, jag vet faktiskt inte vars men de lät som fan!

Så istället gick jag upp och gjorde mig iordning och vid 11 gick jag mot stan för att möta upp Karin och sedan gå vidare till skolan. Hade min nya skinnjacka idag, underbart att man äntligen kan ta fram den! När vi kom fram till skolan mötte vi upp resten av brudarna sedan steg vi på bussen som skulle ta oss till Västerås och UF mässan. När vi kom dit så var vi väl på själva mässna i cirka 40 minuter sedan vandrade vi vidare på stan. Sjukt väder btw, snö ena stunden sen sol i andra, knasigt, typisk svensk vår dock!

Efter lite vandrig i gallerian fick vi följa av några killar i klassen till Donken där vi försökte fördriva tiden till bussen hem skulle gå, det dög inte så vi gick vidare i några affärer sedan tillbaka till mässan. Där var det fortfarande massa folk så vi gick till bussen som stod vid vägen, chaffis sov men jag knakade på tills han vaknade så vi kunde kliva på, fan sov inte på jobbet! Haha...

Sedan blev det resan hem, jag nickade till lite grann, dumma borrande människor som väcker en! Hämtad av Jesper vid Ullvi, hämtade min väska sedan gick jag till Hannah och det blev hemfärd. Väl hemma var kungsör här, dvs min bror, hans sambo och deras två barn. Har blivit tacos och lite mys nu under kvällen och barna ska sova här resten av helgen, myspys!

Nu ska jag ta och fortsätta mysa med Kungsör!



Mässan och bus(s)tokigt!

Chingching - Ling

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0