Home sweet home!

Tjenixen!
Är en ruskigt trött marre som skriver detta. Kom hem runt halv två inatt, upp igen klockan sju för att ta bussen in till stan och dra en dubbel körlektion. Kom till körskolan och upptäckte att jag var en timme tidig...... Kalendern och tiderna hade fuckat up sig i mobilen eftersom jag hade ställt om klockan på semestern osv, kuuuul, hade kunnat tillbringa en timme till i min efterlängtade säääng! Rätt soft skoldag annars, kul o träffa mina pinglor igen ;* huhu. Tror dom uppskattade att jag inte hade blivit så brun iaf, alltid skönt med deras stöd liksom ;k blev körskolan igen efter vi slutade våran otroligt seeega matlagning, om det nu kan kallas för matlagning när vi har teori 98 % av tiden :D

Nu blir det att käka lite, sedan tagga inför imorn och tillbringa många sköna timmar i min säng <3

Herrruuu / marre

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0