Kakor:D

Vill bara börja med att säga att ibland så får vi alla dagar då vi är sugna på något gott och idag var jag sugen på muffins men dom blev helt brända i ugnen så jag bakade chokladdrömmar (kakor) istället och dom blev jätte goda men inte så fina jag slänger upp en bild på dom också.. men det är choklad kakor med små choklad bitar i som är smaskennsss :) så ska väl ta med några till tjejerna i skolan imorn eftersom att dom älskar kakor och muffins och vi har kommit överens om att någon av oss ska baka en gång i veckan och ta med till skolan så nu var det min tur skönt att bli av med det säger jag bara:) aja men bilden på kakorna blev inte så fina eftersom att jag inte hade lust att ta någon bild och så är min kamera sämst(säger vi) puss och kram syns på stan med kakor mot skolan hahahha vad fult de där lät.... hoppas ni blir nöjda med kakorna imorgon Amanda,Karin,Bettan(evelina) och lilla sofia. tro mig dom smakar bättre än dom ser ut


Hihih ville bara säga hej till några av mina läsare( bror Pingismannen och Malin)

/Afsana

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0