Lördag :D

Då var det lördag igen och det känns underbart. vaknade tidigt och åkte och övningsskörde med pappa i 1 timma och sen åkte vi och hämtade min bror och hans tjej från tågstationen, känns roligt att dom är här för jag hatar när det är tyst hemma desto fler desto roligare som man säger. Sov extremt dåligt igår men hoppas på bra sömn i natt och så blir det patyyyy ikväll hoppas vi på. Söndag imorgon = gryma program på tv så det ser jag fram emot ska nog blogga senare idag också så vi hörs. bilden är på min bror nasser och maria (hans tjej).
och så hoppas jag att karin får det jätte bra nu när hon är borta och försöker lära sig åka snowbord kommer sakna dig min lilla solstråle:D<3

/afsana

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0