Nya skador

Helgens derby vanns med 2-0 och vi i Forsby var faktiskt i helhet det bästa laget då Arboga inte lyckades skapa något alls under andra halvlek! Känslan att vinna är så jäkla underbar att man inte kan sätta ord på de!

Under matcher känner jag aldrig om jag får ont någonstans, det kommer efter man kommer in i omklädningsrummet, visade sig att jag fått en smäll på foten på vristen och hade fått en stor bula som var helt svullen, sedan har jag också fått en bristning på insidan av foten under fotknölen, helt blå och fin.. haha jag lyckas alltid, en skada varje match, men jag är inte bitter för det!

Idag är det måndag, skolan bjöd på geografi, företags ekonomi och specialidrott rätt skön måndag ändå! Imorgon är det då tisdag, då får vi jobba på vårt projektarbete, det är rätt skoj just nu då man kommit på en bra idé men alla som gjort detta säger att de är rätt jobbigt, fast vi ska ju göra ett eget företag så det kan nog bli skoj, bara hålla tummarna!

Har träningsledigt imorgon, rätt skönt, funderar dock på att ut och springa i alla fall, skönt om det är fint väder vilket man hoppas på att det är, sol och lite värme tack!

Idag kom Marre hem också ju! Hann dock bara träffa henne en kortis innan geografin men fyfan jäkla pepparkaka hon är! Sen en vit tröja på de, jamen som sagt en pepparkaka med glasyr..kul att man själv är som marräng och verkligen längtar mer till sommaren nu!

Sitter just nu i soffan och kikar på "Ballar av stål" rätt sköj faktiskt!



Bjuder på en bild på mig och min söta specialidrotts kompis, Tove och jag mot alla killar, fotboll på högsta nivå! ;)

Chingching - Ling


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0