Sommar


Kan ju bara säga att skolan idag gick jätte bra men fick inte så mycket gjort kände jag:p
Igår bestämde jag mig för att försöka vara snäll och inte säga några elaka kommentarer
under hela dagen och det tycker jag att jag lyckades med även fast det var svårt och
flera elaka kommentarer var på väg ut ur munnen så var jag tyst:)Ekonomi lektionen
var bara konstig och äcklig och desamma kan jag säga om min tyska lektion som handlade
om att alla tjatade om saltgurkor och hamburgare från mc och jag fattade ingenting som vanligt:O
då blir det att dra mot gymet nu och sen blir det väl att plugga och kolla big brother som vanligt...
men jag får hoppas på en bra dag i skolan imorgon med dom bästa och sen skrika att det är helg:D
jag längtar som in i satan tills sommaren kommer

/Afsana


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0