söndagsmys med dubbel b

hola alla läsare! kom hem för ett tag sen från lethen.. var i ett fullsatt kb med sjukt bra drag, runt 600pers var där och kollade på herrarnas seriefinal i div2! och för första gången i mitt liv höll jag faktiskt på köping, men tyvärr förlora dom :/

just nu kollar jag på big brother och softar lite, inte taggad alls för skolan imorgon men ska bli sjööönt att få se marre där igen :-) slutar typ 5 imorgon och sen äre träning direkt efter så fårse om jag hinner blogga något då, men tror jag ska hinna med det.

ah juste imorgon börjar min & afsarius nyttiga diet inför beachen 11, så får vi se vem utav oss som kan hålla sig och vem som vinner ;)

ajöööökens /koppen


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0