Sweden

Nu trillade jag in på bloggen för första gången också! Sitter just nu i en datasal på Ullvi med de tre puckorna och resten av klassen. Vi har engelska och ska skriva nå tråk om kultur och sedan ha muntlig presentation, sköj, fast nej!

Karin och jag ska skriva om Sweden, enkelt och bra! Fast just nu sitter hon bara och jiddrar med Afsana och Pingis medan jag FAKTISKT har börjat skriva på min del av arbetet! Ja jag är dutti!

Så jäkla skönt att det är Torsdag idag, började 11.35 och har tre lektioner, snart bara två kvar. Fredag snaaaaart!

Ikväll blir det styrketräning med fotbollslaget och sedan taggar vi lördag då det är derby mot Arboga södra! Längtar rätt skapligt!

Nej nu ska jag ta och avsluta de andra puckorna spårar!



Chingching - Ling


Kommentarer
Postat av: Afsana

Tack amanda att jag inte är en av dom du kallar pucko för jag är inte med på bilden:D stolt fotograf säger jag bara

2011-03-17 @ 17:20:56

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0