Tisdag

Jobbig dag i skolan säger jag bara, efter skolan så blev det att vara med koppen på stan vi kollade runt lite i butikerna inte för att det finns så mycket här i lilla köping, och efter så blev det att åka hem och tagga inför spinning med Lina, det gick jätte bra och så körde vi styrke efter. nu är jag hemma och ska lägga mig i soffan och mysa framför något bra program, sen blir det nog sängen och kolla film tills jag somnar, om jag någonsin kommer kunna sova.

jag vill gå på balen, ta studenten gå på alla studentfester, åka på studentkryssning jag vill åka till bryssel med klassen varför kan inte allt de här vara nu jag längar.....!!!!!!!!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0