Vänta nu...snö?

Fredagar är alltid lite sega, dessutom när man har sjuka drömmar då är det svårt att kliva upp! Men när jag väl var på bena så tittade jag ut och vad ser jag? Jo jäkla snöoväder! Okej jag är en vinterälskare, tycker om snö och kyla, men nu har det varit snö och riktigt kallt sen november, jag vill verkligen ha vår nu och kommer inte sommaren snart skriker jag halsen av mig!! Hela veckan har det varit underbart med sol och rätt varma vindar, men nejdå till helgen då alla träningsmatcher ska köras, ja då passar Gud på att gråta isdroppar så vi får snö, tack för den!

Tur är det väl att det är fredag i alla fall, dock blev ju specialidrotten inställd så börjar inte fören 11.40, men bor man som mig så bor man inte på gångavstånd till skolan och inte har jag någon skjuts heller, så får åka in snart..sjukt illa! Dock ska jag upp till mormor och morfars lägenhet, så kan ju inte överklaga! :)

Har två lektioner, svenska och geografi, svenskan = datasal och geografi = Thord, vilket betyder chillande! Så en allt för jobbig fredag har man ju inte, slutar klockan 14, sen är det äntligen helg!

Såg att Marre hittat in på bloggen, på sin semseter tillochmed, härligt bruden att du tar dig tiden! Men nu kanske du missade nån minut, mindre färg på Marre, gladare tjejer i skolan om du inte blir snuskigt jäkla mega brun! Vi har redan Karin som varit utomlands på sportlovet som är brun, satansunge! Menmen, jag ska knäcka er i sommar bruds!

Nej nu ska jag leta strumpor och sedan fara in till m&m's lägenhet!

Chingching - Ling


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0