woff,

hej, koppen här... orkar ej göra dagens utmaning eftersom jag inte har några bilder eller nått typ! här sitter jag och softar lite lagom mycket snackar lite med ahh vad vi nu kalla den/det, vilket jag sa i skolan att vi hade slutat skrivit.... skämms koppen;$ funderar starkt på att sova, men nu kom jag på att jag har ju faktiskt engelskaläxa tills imorn, måste kolla lite på den....fast ne jag går och sover istället. och inte nog med det min busunga karin är sjuk? så sjuk att hon inte ens har varit online på bloggen idag, krya!♥ och imorgon äre typ helg också för på fredag ska vi bara till västerås med skolan så de är soft, och för dom som inte visste de så äre 42 skoldagar kvar till sommarlovet.. GILLAAA!


/koppen


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0