Glad/ledsen tjej

Skolan idag gick ganska fort hade idrott(basket) gjorde illa fingret tack vare karin, sen engelska då vi "läste en bok" och ekonomi som vanligt och de va tråkigt vi hade även geografi prov idag som tack vare bettan gick bra:)
sen så blev de hem och äta fort för att sedan åka till arboga för grupp intervju där man träffade rina och de va trevligt för då va jag inte lika nervös sen kom man hem typ 20.30 och då blev de en promenad på ungefär 2 mil eller runt hela köping tillsammans med sofia och de va jätte kul att få snacka av sig och så. Jag är en livlig och glad person som pratar högt och säger vad jag tycker att använder mina egna ord och de stör sig säkert många på men jag bryr mig faktiskt inte jag är den jag är och tänker inte försöka vara någon jag inte är. Min älskade mamma har bokat en tid hos tandläkaren åt mig så jag är lycklig hehe fast när man har sovmorgon till 11.30 och har tid hos tandläkaren kl 9 så vet man inte om man ska vara ledsen eller inte.


Nu ska jag duscha och slänga mig i sängen för att kolla på tv så pussshej!inte den finaste bilden men vad gör de:)
viste inte vilken bild jag skulle ta så de fick bli den här :*

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0