Längesen

Nu var det mycket, mycket länge sen det skrevs något från mig här på bloggen! Haft fullt upp och sedan har jag en egen blogg som gör att jag inte hinner med att skriva på båda ibland! Men nu tänkte jag slänga in ett...

Sitter just nu på svenskalektionen och ska skriva en uppsats om en novell som heter Sandmannen. Har precis kommit igång och kanske skrivit en halv sida, ska bli två och har fem lektioner kvar, så känns inte så jättebråttom just nu!

Har en lektion kvar efter detta och det är företag. Har egentligen engelska men behöver inte gå på den eftersom vi bara ska läsa för några andra har nationella så då smiter man iväg tidigare! Så slutar 12.40 och då ska jag nog gå upp till Jespers lägenhet och ta bussen hem klockan 15.40 som det ser ut.

Nej om man skulle ta och skriva lite på novellen då...

Chingching - Ling

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0