Livet är skönt

Hej igen bloggen :)
Om en liten stund så ska jag åka till gulligaste david de kanske kommer upp bilder från de senare. Vad ska man säga om de dagarna som gått.. vi bestämde oss för att inte gå på skutt som visade sig vara ett bra beslut eftersom att det inte var så många som gick dit. har spenderat ganska mycket tid med mina  brudar och sånt och de har vart helt underbart. Jag och lina har börjat träna för fullt då vi nästan är ute och går eller på gymet nästan varje dag men jag har beslutat mig för att satsa på den perfekta strandkroppen år 2012 och inte igår haha.
Aja nu blir det att åka och köpa blommor och lite smått och gått vi hörs ha de bra.
PS. jag är sjukt taggad till helgen och till köpings yran
Pusss!/ Afsana

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0