Svenska

Här sitter jag på svenskan med idioterna karin skriver och inte snackar med nån medans bettan sitter och kollar bilder på gurkan eftersom att vi ska vara han på skutt  och amanda försöker läsa ut texten som man ska skriva om och de ser ut att gå bra. 12.30 så är det nationella prov i språk steg 4 medans alla dom andra har spanska så har jag tyska. idag när jag åkte till skolan med karin så snöade det ute och jag blev så jävla sur. just de bettan är singel och sökande så finns det någon pudding där ute så hör av er till mig på 0700455338 så ska jag fixa en dejt till er fast bara ifall ni är bra nog för henne. och vad ska vi säga om sofia ägget hon fick som vanligt ingen data i data salen så hon sitter i biblan haha mobbad som vanligt. alla dom andra har städat sina skåp idag för de såg för jävligt ut men mitt skåp är alltid fint. idag när vi spelade kort så fick jag jätte ont i tanden och de gör fortfarande ont inge kul alls.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0