sweeedish

halloooj alla små söta pinglor! här sitter jag och softar galet på min svenska lektion det suger!! amanda sitter till höger och läsen nån text och afsarius sitter till vänster och skriver ngt n00bigt :) karin är lite mer faröver.. har bara den här lektionen sen rast i 1,5h sen väntas det spanska nationella-.- stenjobbigt! men som tur är har jag picknik med mig så det fixar sig iaf;D  och eftersom jag inte fattar nånting av vad texten vi ska skriva om nu , och mina homie's vill aldrig hjälpa mig så får det bli ett blogginlägg istället för arbete.. nu ska jag fortsätta surfa runt, piz!  /ajjjöööökens KOPPEN!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0