Vädret

Vädret suger, ena sekunden är det fint sen börjar det regna lite och efter ett tag sö öser det ner regn:O
Skolan idag bestod av tre lektioner första lektionen var projektarbete och sen svenska där vi skriver om novellen sandmannen och jag har skrivit 2 sidor så de går framåt vi har ju trots allt 5 lektioner kvar. På ekonomin så gjorde vi inget som vanligt. sen gick vi till engelskan och tog närvaro och gick hem så de räknas inte som en lektion. imorgon har jag tyksa nationella (hör övning) och sen Muntliga i engelska b och geografi prov allt på samma dag eller?
Just de jag har lovat karin att jag ska vara snäll resten av veckan och hon ska vara elak vi får se hur de kommer gå. Tråkigt inlägg jag vet men vet inte vad jag ska skriva eller prata om sorry.
En sak jag inte förstår mig på är hur alla kan tro att världen kommer gå under på lördag, ni är ju sjuka som tror på de.. jag ska liksom på fest på lördag och min lillebror fyller år på söndag. och jag tror verkligen inte på att jorden kommer gå under han som säger de är ju lika dum som alla andra som tror på de.
Aja men nu ska jag äta lite och sen dra ut och springa i de mysiga vädret.
Ps. glömde säga att jag har feber.
fast ska nog mysa ner mig i sängen med lite muffins och saft eller te hihi (a)
riktigt tjejrum men jag har faktiskt gjort om lite i mitt rum.
Pusss/Afsana

Kommentarer
Postat av: Footprint in my heart

Hejsan! Just nu har jag en fototävling på min blogg som du kanske tycker är intressant.Kika gärna in! ;)

Kramar!



http://footprintinmyheart.blogg.se/2011/may/utkast-maj-21-2011.html#comment

2011-05-23 @ 16:13:40
URL: http://footprintinmyheart.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0